Jump to content
Sign in to follow this  
H3NRY

How do you get the cigarette lighter socket out?

Recommended Posts

Not sure, but i'm loving the Arrows! Looks a lot better and more original than all this split rim crap everyone does.

Fair play.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks mate haha. Just tried to take the centre console out, half succeeded but coulnt get it the whole way off. Still can't figure out how the lovely person is stuck in there.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It pulls out towards you, then you simply unclip the plug and ding dang doo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

It pulls out towards you, then you simply unclip the plug and ding dang doo!

I tugged it pretty hard and its not going anywhere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trying to remember from when i did this. You cans ee it lying in passenger footwell.

DSC00572.JPG

Unscrewed from dash, unclipped gear gaitor, undud the clip at the back of the handbrake, lifted out centre plastics.

Disconnected power cable, unscrewed ashtray from plastics, I think?

But it was ages ago.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheers, thats almost the stage i got to yesterday, just couldn't get the centre plastics to fully detach from the dash. I have under-dash upholders that might be in the way?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, I had to take the cup holder/coin tray off. The clip at the hand brake was stubborn as hell.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.